Lugna sommarmorgon

En lugn morgon. Har spenderat den med kaffekoppen bredvid laptopen och laptopen på altanbordet, som ägs av min kära mor. Molniga sommardagar sitter jag mycket hellre ute med en filt virad runt benen istället för inne. Man får passa på, även om jag nu börjar längta lite smått till lövens färgskiftning. Fast det får gärna dröja en månad eller två, behöver bunkra upp med d-vitamin ett tag till känner jag.

Jag sitter här och försöker ta mig i kragen för att söka jobb, men har fastnat i annat. Pokémonhypen har drabbat mig med (som resten av landet) och jag fick plötsligt ett rejält sug efter att kika på serien som jag älskade som barn. Så jag började från start, väldigt lätt att fastna när avsnitten endast är 20 minuter långa.

Jobbsökandet kan börja efter lunch!
 
 
Allmänt | |
Upp